bernaydiii meme reddi 3. Ay civarı illaki oluyor. 10 bebekten 8i meme reddi yapıyor bir dönem. İlla biberona bağlamayın bunu eğer yaşarsanız. Mutlu anne= mutlu bebek. Ben de dışarda rahat edemediğim için işim olduğunda biberonla mama veriyorum. Meme de emiyor. Bazen reddediyor. Hepsi süreçte olağan şeyler. Hiç biberon vermeseniz de yaşayabilirsiniz yani bu durumu. Önemli olan bebiş güzel beslensin, sağlıkla büyüsün.