Dejajavu hayırlı olsun 💕 bizde de ikiz yok ailemde görümcem ikizmiş birini kaybetmişler bişeyler olmuş karışık 😁 Bizimde 2. Hamileliğimde eşim 3 çocuğumuz olsa hep derdi dedim anca ikiz olmalı ki öyle. İkiz dedi doktor kalp atışlarını duymuştuk birinin kalp atışı zayıftı 11 haftalıktı gelişimi durdu maalesef şimdi küçüğüm 14 aylık ☺️ inşallah Rabbim gönlünüze göre versin 💕