Selam kızlar. Bebeğimin daha oyuncaklara ilgisi yok. Desteksiiz oturamıyor. Sağa sola dönüyor ama tekrar dönemediği için aglıyor. Sürekli kucak istiyor. Evin içinde dolaşıp duruyoruz ondan da sıkılıyor bende çok yoruluyorum. Bebek arabasıyla dışarı çıkınca da arabada oturmak istemiyor 🥲Bu sekilde zaman hiç geçmiyor. Bi emeklese desteksiz otursa oyuncaklar ile oyalanır ama bu ay zor geçecek gibi. Nasıl oyalayabilirim tecrübesi olanların yardımına ihtiyacım var 🤩