aslhns
Altta yazdıklarınız tam bir klişe 24 aylıkken 1 günde bıraktık.
Sabah bezini dolu alırdım , kakadan çişten rahatsız olmazdı , tutunmadan merdiven çıkamazdı.
Sadece dil gelişimi iyiydi
Bir gün kakasını duşakabine yapmamak yani korktuğu için önceden söyledi çıkarıp lazımlığa oturttum ve bidaha bez takmadım.
İlk gün belli saat aralıklarında sordum 5,6 kez kaçırdı bu arada
Yanlış anlamayın düşüncelerinize bir şey demiyorum ama çok fazla kalıp var