Yaso_ Kızlar saat 17.50 de uçağım var bebeğim 5 aylık etrafa çok bakmak istiyor o yüzden kalkış veya inişte emziremiyorum bir şey olur mu acaba 🥹
tonymontana Yaso_ olmaz ben cok ucakla bir yerlere gittim hep goruyordum kucuk bebisleri kucaklarinda tutuyorlar kalktiktan sonra da pit uyuyorlardi bir sorun yasamiyorlardi daha kizim binmedi ama gozlemlerim bu yondeydi
myavocado Yaso_ emzik emiyorsa onu verseniz. Basınçtan dolayı kulakları rahatsız etmemesi için emzirme öneriliyor çünkü, emzik de aynı işlevi görür.
aybarsmom34 Yaso_ Sürekli uçakla gidip gelen biriyim. İlk bebeğim 1.5 aylıkken bindik uçağa. Şuan 18 aylık. Elhamdülillah bir sorun yaşamadım. Emzirmeye çalışıyordum ama merak ettiği için emmek istemiyordu