Demett_k Şimid ben 164 boy 66 kiloyum ve ilk kez bu kiloya çıktım. 61 62 olan biriydim. Ve şuan öule birşeyki bu kilo beni çok rahatsız ediyor ama hala yiyorum. Bi başlıyorum diyete 2 3 gün sonra bozuyorum. Nasıl yapıcam ya nasıl motive olucam🙄🙄
Acargun Aralıklı açlık deneyebilirsiniz bünyeniz kaldırırsa 12-12 ile başlayıp 10-14 16-8 şeklinde arayı açarak ilerlenebilir bu sürede de biraz karbonhidrat ile şeker alımına dikkat etmek iyi olabilir