SheDoesntCare Kızlar bebeğim 2300 kg doğdu şu an 4aylık ve 6500 kg olmuş çok mu geriden geliyor sizce ne zaman yakalar yaşıtlarını kilo alması için ne yapabilirim emziriyorum şu an dr 6.ayda ek gıdaya başla dedi 😢😏
meeerve SheDoesntCare 6.5 kilo gayet iyi değil mi? Doktor ne diyor? Benim oğlum 1660 gram doğdu en son 8300dü buna bile şükrediyorum 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim SheDoesntCare bilerek mi açıyosunuz bu portları anlamadım. Maşallahı var bebeğin daha ne olacak michelin lastiği mi
kursatmommy SheDoesntCare kilosu gayet iyi niye üzülüyorsunuz ki bi gelişim geriliği felan mı var daha ne olsun.6 ayda zaten ek gıdaya başlanıyor 😂
SheDoesntCare alpaslanmom_ iyi mi yani gerçekten dr iyi diyor ama dediğim gibi yurt dışındayım zayıf olsa bile zayıf denmiyor
tonymontana KendiEvimdeDeplasmandayim ben bilerek acildigini dusunuyorum gercekten kilosu dusuk bebeklerin anneleri napsinlar acaba
SheDoesntCare KendiEvimdeDeplasmandayim neden hemen yargılıyorsunuz niçin bilerek böyle bir post açayım dün bebeğim 4aylık aşısı vardı kgsine de baktık ve burda post açtım bir iki kişi yazdı ve sınır olarak geçiyormuş denildi burda ?
maygirl SheDoesntCare canım perspentil diye bisey war bilgin varmı?Bi bak istersen bebegin dogum kilosuna gore masallah cok iyi durumda…Daha fazla ne bekliyorsun mesela 4 aylık ama 1 yaş gibimi görünsün gibi…:)
Dondurmalikahve SheDoesntCare Başlığa bakınca insan önemli bir şey var sanıyor ama giriyorsun ve hiç bir şey yok. 4 aylık bebekler 10 kiloydu da ben mi bilmiyordum. 🤔
zeyno0904 tonymontana saglıklıysa hiç bir şey yapmasına gerek yok ya yapısı öyledir yada zamanla alır bazıları gerçekten bebek kilosu konusun da saçmalıyor şahsen ben doktor kontrolüne götürdükçe doktor normal dedi tamam dedim geçtim hiç başka çocuklarla kıyaslamadım bu postları görünce şaşırıyorum bebek kilolu olsun az büyüsün bu seferde yaşıtlarından kilolu diye kafaya takarlar
SheDoesntCare tonymontana bilerek açmadığımı söyledim neden bilerek böyle bir post açayım neden bu kadar kötüsünüz ?
tonymontana zeyno0904 KendiEvimdeDeplasmandayim cuma gunu kontrolumuzde “bizim bebek komsu cocuguna gore zayif” dedi doktorumuz kizim icin “komsu cocuguna bakmiyoruz ama biz dogdugu ilk gunden beri ben takip ediyorum kilosu gayet iyi tam olarak sana benziyor kizin” diye de ekledi ne genleri ne presentili arastirmadan leyla kafasiyla post aciyorlar cinleniyorum
zeyno0904 SheDoesntCare önemli olan sağlıklı olması ayrıca kilosu da gayet iyi ne istiyorsunuz anlamıyorum ki kilolu bebek olunca ne oluyor yani sağlıklı olsunda 😊
SheDoesntCare zeyno0904 yok hayır kilolu olsun demiyorum ama ayına göre kilosu da güzel olsun geriden gelmesin istiyorum dün yine bir post açtım bir anne doğum kilosuna göre gayet iyi ama sınır olarak geçiyor dedi yani azmış sanırım ondan merak ettim gerçekten kilosu az mı diye çünkü çok zayıf doğdu bebeğim
allwrite SheDoesntCare zayıf olan kime iyi dendi mesela? Ayrıca iyi ama sınırda demek az demek değil ki. Az olsa az denirdi.
Tubanurrr SheDoesntCare kilolu olsa ne yapacaksınız evet zayıf bebekte kilolu bebekte percentage a göre normaldir sağlıklıdır doktor doğru söylüyor zaten yuzdenin altına düşse emin olun doktor uyarır ekstra formül mamaya falan başlatır
KendiEvimdeDeplasmandayim SheDoesntCare persentil tablosu var oradan kontrol edebilirsiniz. İnsanlar zayıf ya da kilolu der herkes farklı bir şey söyler. Sizin moraliniz söylenen laflara bozulabilir ama 4aylık çok daha zayıf bebekler var o anneler bu postu görse daha çok endişelenebilir.