Kızlar sağlık ocagna gittik kontrol için tartıldık 6300 çıktı 200 gram kiyafet düştü ama sadece zibin vardi bide tartı çok eski geçende aynısı oldu 5200 dedi doktorda 6000 kg çıktı sadece mama veriyorum sütüm kesildi, tartı aletleri ya eski ya yalnis tartıyo dedim hayır ve bebek az kilo almış diğer ayda böyle olursa doktora yönlendircem dedi 🤦🏼♀️