KendiEvimdeDeplasmandayim ayakkabıyı yürümeye başladıktan sonra alın. Ne zaman yürüyeceğini bilemezsiniz . Belki 1 yaşından yürür belki 16 aylık. Bence 8-9 aydan sonra tulumlar değil de alt üst takımlar daha rahat oluyor. Ben 9. Aydan sonra tulum almayı bırakmıştım. Belki sadece gece giymesi için ayaksız tulum alabilirsiniz . Ben genelde bir beden büyük aldım kıyafetlerini. Mesela 18 aylıkken 24 aylık kıyafet almıştım. Gayet iyi oldu. Daha büyük alınca beli büyük oluyor, pantolon paçaları uzun geliyor. Ben kızıma yürümediği kışta mont olarak halamın ve komşumuzun ördüğü ceket mont tarzı kıyafetler vardı onları giydirmiştim. Ekstra mont almadım. Eşimin abisi hediye almıştı, o da büyük geldi giymek istemedi bebeğim. Bu sene onu giydireceğim. Mont alacaksanız da giydirmesi kolay hafif bir şey alın bence. Çünkü biz Ankara da yaşıyoruz aşırı soğuklarda pek dışarı çıkmamıştım ben. Ayakkabıya alternatif olarak dışarıda ayağı üşümesin diye panduf tarzı bebek ayakkabıları oluyor 200 tl civarı. Onlardan alabilirsiniz