oylesinebiri__ sen olayı cok yanlıs yerlere cektin ama… bu oyle bisey degil, yorelerdeki ağız farklılıgı diyelim. Mesela hamur kizartmasına kimisi lokma der kimi pişi der kimi kete der vs vs.. örnek olsun diye yazdım. 33 yasindayım ben de mesela bisey olsa anneme kukumda yara cıkti diyorum, gibi gibi..