Robot süpürgemi çalıştırasım gelmiyor çoğu zaman ne yazık ki. Tüm evi süpürmesi neredeyde 2-3 saati buluyor, çocuk doğduğunda büyük kolaylık olur ama mutlaka benim için o yüzden yine de gerekli düşünüyorum. Philips ıslak kuru var birde ondan çok memnunum. En ufak toza kadar çekiyor ve çok ağır değil, yormuyor. Kullanımı akıyor resmen. Genelde onu kullanıp, robotu haftada 1 çalıştırıyorum. Siz büyük bir mağazaya gidip dikey süpürgeleri tek tek deneyin.