Kızlar bebeğim daha yürümeye başlamadı 10.5 aylık ben yürüdüğünde vicco marka düşünüyordum burada hep onu tavsiye ediyorlar ama görümcem geçenlerde adidas samba almış hediye olarak bunu ilk adım ayakkabısı olarak kullanan var mı nasıl yumuşak ve rahat mı acaba ben pek anlayamadım