htc0203 Dogum yapalı 3 bucuk ay oldu kahverengi akıntı geldi 2 gün ve kesildi normal beyaz akıntıya döndü hala regl olmadım kızlar normalmi
1prensh htc0203 çok normal canım 2 gün sonra bebeğim 7 aylık olacak hala adet olmadım 1 seneye kadar normal dün sadece 1-2 kere kahverengi leke geldi olacam heralde dedim oda kesildi
saremomm_ htc0203 7 ay olacak bende hala olmadım , kasık bel ağrım çok oluyor ama sıkıntısı üzerimde yani olsam da kurtulsam
yaren14 Bende doğum yapalı 3 ay oldu kahverengi leke geldi 1.2 gün sonra gelmedi beyaz akıntıya döndü 1 sene normalmiş olmamamız galiba
solak17700 Ben doğumdan 50 gün sonra adet oldum 10 gün falan sürdü acaba bu sütümün kesilmesine sebep olabilir mi ? Tedirgin oluyorum sanki biraz azaldı gibi.