adaveannesiiiii Kızlar sizce hangisini almalıyım, biraz pahalı bir marka bakıyorum o yüzden kararsız kaldım ?
tonymontana adaveannesiiiii uyku gurusu berbat ben iyle bisey icinde yatmak istemezdim mesela asiri rahatsiz uyku tulumu kullaniyoruz muhtemelen owli falan bakiyorsunuz ayrica o kadar para vermek sacmaligin daniskasi maxiumum 1 kis giyebikirler boylari uzadigi icin
adaveannesiiiii tonymontana sen en fazla 1 2 ay giyeceği nike ayakkabıya o parayı verirken saçma olduğu aklına gelmedi ama birkaç sene giyeceği owli tulum sacma geldi öylrmi , peki :)