Bebeğimle bugun 4 aylık kontrolüne gittik. Doğduğunda 3020 gr 34 cm baş ve 48 cm boyla 35+6′da preklamsi suphesiyle sezaryenle dunyaya geldi oğlum.
Şimdi ölçüleri 7.000 gr kilosu, 60,5 cm boyu 41,5 cm baş çevresi olarak cikti.
Düzeltilmiş yaşına ve normal yaşına göre boyu ve baş çevresi biraz aşağıda kalmış gibi geldi. Süt ve mama ikilisiyle devam ediyoruz ama genel olarak son 2 aydir mama agirlikli. 2 ay olana kadar da süt agirlikliydi.
Bu ölçümleri normal mi?
6 Eylül’de doktoruna da soracagim. Aile hekimliginde ölçtüler bu ölçümleri. 4. Aşıları yapildi bugun.