Sevgili anneler
Siz cevaplamaktan bıktınız ama ben sormaktan alıkoyamadım kendimi😅
Ek gıda sürecinde kesinlikle önerdiğiniz beslenme gereçleri nelerdir?
Silikon kaşık aldım, cam rende ve buharda pişirme aparatı da aldım. Bu kadar🙃
Özellikle silikon tabak, bardak, kapaklı kaplar bunlardan hangisi ne kadar lazım olur? Bir de marka şart mı? E bebekte uygunları var ama oioi kullanan da çok var. Bilemedim önerileriniz nedir? 🤔