minnakanne5 Kızlar kızım 3 yaşına girecek bir ay sonra galiba hamileyim çünkü çift çizgi silik çıktı kan verdim sağlık ocağına yarın öğlen sonuc cıkcak merak ediyorum aslında hiç aklımda yoktu plansız bi gebelik olucak napıcam bilmiyorum
ipickot24 minnakanne5 değil neden şart olsun ki ben gurbetteyin tek başıma herşeye yetismeye çalışıyorum 2 kuzum var Allah sağlıktan ayırmasın ama bazen zor he güzel mi evet güzel