Ben 2 çocuk yeter diye düşünüyorum.İlerde hastalık var,Allah korusun ölüm var. Anneanne,teyze,hala gibi insanlar bir yere kadar.Herkes evine çekiliyor.Başın sıkışsa gelemeyebiliyor.Sana kalan bacı ya da abi oluyor.Ne olursa olsun hep yanında.Hani iki elim kanda olsa gelirim denir ya o hesap.Öncelikle yetecek güç,kaldıracak sabır ve maddiyat varsa neden olmasın yani.