Geçen yıl kar yağdığında almaya niyetlenmiştim ama stok bir türlü yakalayamadım bu yıl büyüdü bu yaşta kullananlar rahat mıdır dışarı çıkarken pratik olur mu çok terler mi montta alacağım ama kıyafet giymekten nefret ediyor giyer mi marka görsel beğendikleriniz artılar eksiler yardımcı olursanız sevinirim ❤️