Benim ilk oglum 6 yasinda ikincisi 6aylik ikincisi acik.ara dah kolay cunku abisi var var ve simdjden oynuyolar sabah misal abisnin yaninda yerde oynuyor ben 1 saat kadar sabah uykusu yapiyorim aglarsa abisi gelip uyamdirio beni ilk cocukta boyle bi luksum yoktu sababh 8 de ayaktaydim bazen 1 bucuk saat uyumus oluyorum😀