Arkadaşlar merhaba 13 aylık yeğenim var kız bebek el ayak hastalığına yakalandı bugün üçüncü gün emmmiyor ablamın göğüsleri şişmiş bebeğin her tarafı yara olmuş bu hastalığı geçiren var mı bir karışım ilaç yaptı eczane doktor tavsiye etti ama hiçbir işe yaramadı ilaçları içiremiyoruz memeyi tutmuyor ememiyor hiçbir şey yiyemiyor başına gelen böyle bir durum yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz