Merhaba kızlar dün bim’e gittim bayağı kırtasiye malzemesi gelmişti anasınıfı içinde çok güzel şeyler vardı fiyatları da uygundu alsam mı dedim acaba ama galiba çoğu öğretmen farklı bir marka veriyor o markaya göre ilerlemek mi gerekiyor illa ?siz ne yaptınız aldınız mı anasınıfına giden çocukları olan varsayasın ne yaptınız listeyi beklememiz lazım illa??