Kızlar bebegim 10 aya girdi. Beslenmememiz şu şekilde sabah 7 gibi mama. Biraz uyur uyanr 9-10 gibi kahvaltı 1 2 saat sonra mama uykuya geçer sonra geri uyanır yemek yediririm. 2 3 saat sonra tekrar uyurken mama yer böle ilerliyor uykuya geçerken gündüzleri ve gece mama veriyorum çünkü sanki doymuyor gibi geliyor ek gıda alsa da. Doğru mu sizce çünkü ne zaman mama versem yiyor sanki ek gıda da versem açmış gibi