zencefillikurabiyeadam Merhaba. Molfix mavi paket kullanıyorum. Sabahları iyi ama gece çok sızdırma yapıyor her sabah hep geçirmiş uyanıyoruz. Gece için bez arayışındayım. Siz geceleri ne kullanıyorsunuz?
aysebb zencefillikurabiyeadam Bizde de bir süre öyle olmuştu ondayken sonra pure softa geçiş yaptım sorun kalmadı. Uzun zamandır pure soft kullanıyorum hem daha ince daha rahat
sarperveannesi zencefillikurabiyeadam bizde de Molfix sızdırıyordu sleppy plus geçtik hiç sızdırmıyor
nagodade zencefillikurabiyeadam aynı bezi kullanıyorum ama hiçbir şekilde sızdırma yapmıyor gece boyu durduğu halde acaba bağlama şeklinden veya bedeni küçük geliyor olabilir mi
esma121212 Ben gündüz normal baby turco . Kullanıyorum gece de prima premium care alıyorum Hıc taşırma yaşamadım erkek çocuk ve gece beslenmemız de var ona rağmen yani
zencefillikurabiyeadam esma121212 yenidoğan Prima PC kullanmıştım poposunu kızartmıştı 🙁 şimdi güvenemiyorum
zencefillikurabiyeadam nagodade bedeninin küçük geldiğini sanmıyorum. Yanlış mı bağlıyorum diye bugün videolar bile araştırdım ama doğru bağlıyorum yani 😅
Duuyguu zencefillikurabiyeadam bebeğiniz erkek mi? Bende büyük oğlumda ne kullansam üstten karnına doğru ıslak oluyordu, burda bi anne pipiyi aşağı çevirip bağlayın demişti gerçekten etkili oldu 😁
nagodade zencefillikurabiyeadam Ben küçük geldiği zaman sızıntı problemi yaşamıştım bir tek. Bir de bezi ebebek dışında başka yerden almamanızı öneririm resmi satıcılar haricinde. Başka yerden aldığımda hem sızıntı yaşamıştım hem de içlerinden garip parçalar çıkıyordu
onceuponatime_ zencefillikurabiyeadam molfix premium kullanıyorum gece boyu altını değiştirmiyorum kaka yapmadıysa, hiç sızıntı olmuyor