Bebeğimi desteksiz uyutuyordum beşiğine koyup kendi uyuyordu taaaki 7. Ayına kadar. Şuan 9 aylık ve burnumdan geliyor sakin bebeğim gitti kendi kendine uyuyan kızım gitti yerine ayakta+kundak veya ellerini tutturup+piş piş sesiyle zoraki uyuyan çocuk geldi. Uyku saati gelsin istemiyorum hele gece uykusunda 1 saat içerisinde 2-3 kez bağıra çağıra uyanır desteksiz büyütüyorum bugün de randevu aldım tabi haftaya gün vardı götüreceğim çok bunaldım normal mi geçici mi bilmiyorum ama hayatım bitti