Kızlar bebeğim 22 günlük be 2-3 gündür derin uykuya dalamıyor max 30 dk içinde ağlayarak ve kendini zorlayarak uyanıyor. Tuvaletini yapıyor gazını çıkarıyor ama ben yeteri kadar çıkmıyor ya da yapamıyor mu dye düşünürken sağlık Ocağı hemşiresini aradım kusmalarımız olduğunu da söyleyince üşütmüş olabileceğimizi söyledi. Benimde aklıma 4-5 gündür sabah akşam banyo ettirdiğim geldi isilik olmuştu geçmesi için sabah akşam yıkıyordum buna bağlı üşüttük sanırım… böyle şeyler yaşayanlar var mı uykularımız çok az ve bebeğimde bende yorgunuz lütfen deneyimleri olan varsa paylaşabilir mi