nrikbl Bebeğim için sma maması kullanıyordum fayda etmedi hiç kilo alımında vs değiştirdim bebelac aldım oda çok gaz yapıyor başka bir mamaya geçmek istiyorum da öneriniz var mı acaba
oylesinebiri__ nrikbl Aptamil pronutro kullanıyoruz kilo alımına biraz katkısı oldu fakat eczaneden alınca mama sıcak suda çözünmüyor siz e bebekten alın
bebikoluturtle nrikbl doktora danışmak daha sağlıklı bende sma kullanıyorum kiloda sıkıntı olunca hipe geçelim dedi
suheyla92 nrikbl hipp organic combiotic kullandigim surede hem kilo alimi cok iyiydi hem hic gaz yapmadi çocuğumuzun mutlu yuzuyle tanışmıştık 😂
nrikbl oylesinebiri__ aptamil boykot olduğu için onu almak istemiyorum hastanede 11 gün yoğun bakımda yattığımız zaman aptamil veriyorlardı yemiyordu hemde
nrikbl bebikoluturtle doktorla görüştüm ama o net birşey demedi genel olarak masaların hepsi aynı dedi
tonymontana nrikbl doktorunuz degistirin mi dedi bizde sma kullaniyoruz cok memnunuz gaz sancisi cekmesindense zayif olmasi daha iyi bence ki saglikli bir bebekse kiloya takilmaniza gerek yok
edavegulce nrikbl hipp kulanıyoruz 4,5 aylık 64 cm 7,400 kilosu 2 tane dişi çıktı gaz sorunumuz yok kakasını her gün yapıyor
suheyla92 edavegulce isinize karismak ya da eleştirmek degil amacim gorunce yazmak istedim sadece dogum kilonuzu bilmiyorum ama kilosu biraz fazla mamayi fazla veriyor olabilir misiniz doktorunuz takip ediyordur mutlaka ama bir arastirin isterseniz.
edavegulce suheyla92 evet evet farkındayız 😁 doktorumuz da sınırda diyor ama diş çıkarma sürecinde sürekli mamaya yöneldi rahatlamıak için doktorumuza da danıştık ne yapabiliriz diye yapabileceğimiz bir şey yok istiyorsa eğer vericez mecburen dedi doğum kilosu 3.200
onceuponatime_ suheyla92 benim bebeğimde 65 cm 7300 gram 4 ay 8 günlüğüz hemşiremiz normal demişti bize hiç fazla olduğunu düşünmemiştim