Tek doktorda kalma elinden geldigi kadar doktorlari gez benim bebeye gelisim geriligi dediler minyon dediler kilosu 6 aydan itibaren 2200dediler dogurana kadar cok agladim sonr 2 aralikta dogum yaptim kilosu 2950 dediler herseyi cok iyiydi Allahtan umut kesilmez sen doktorlari ihmal etme belki ynlis gormustur