2 hafta önce sezeryan oldum hamilelikten gelen ödemim vardı ayaklarım ve bacaklarım balon gibi şişti doğumdan sonra da 1 hafta falan devam etti şişlik ama bi anda geçti akşam şiş olan ayaklarım sabah eski haline dönmüştü ishaldim acaba onun etkisi var mıdır?