Zynpsare benim küçük oğlum da 4,5 aylık, zaten gece 3’ten sonra mızırdayıp duruyor bugün sabah 6’yı 10 geçe uyandı ayakta salladım olmadı gece de kucağımda olduğu için kollarımda hâl kalmamıştı kanguruya koyup evin içinde gezdim 20 dk sonra zar zor uyuttum kendim de tekrar yattım kucağımda olduğu halde hemen uyandı zaten onun sesine de abisi uyandı derken yine saat 7’yi göremedik. 8buçuk gibi uyuttum yine 9’da kalktı yani anlamıyorum benim çocuklarım neden uyumuyor. Şimdi yine kanguruya koydum evin içinde geziyorum uyudu ama bakalım kaç dakika sürecek. O kadar üzülüyorum ki artık ne yapacağımı bilmiyorum, keşke bebekleri uzun süre uyutmanın bir yolu olsa. Keşke gamsız annelerin çocukları gibi bizimkiler de uzun uzun uyusa😢