Kızlar selam
Bebeğim 75 günlük
Hırıltı ve burun akıntısı var
Doktora götürdüm ilaç vs vermedi
Serum fizyolojik kullanıyorum
Nazalnem kullanıyorum
Manuel burun asp kullanıyorum
Hala geçmedi
Klima açıktı kapattım evde nem cihazı da çalışıyor bazen .
Napcağımı şaşırdım
Sace mamayla besliyorum bu arada 34+4 doğdu.