Kızım son bir aydır gece uykusunda sürekli mızmız. Bazen acayip çığlık çığlığa bağırıyor, bazen konuşuyor (gelmiycem, yookk, istemiyorum, hayır gibi sözcükler), bazen sadece mızmızlanıyor ıııı ııııı diye ama aynı zamanda ayaklarını falan da çok vuruyor yatağa… Artık ben cok yoruldum gece boyu sürekli uyanıyoruz uyku namına bir şey kalmadı. Sebebini merak ediyorum bu durumun yoğun geçirdiği günlerin ardına boyle oluyor diyemiyorum çünkü 1 aydır genel olarak hep böyle.. nedir, ne olabilir, tavsiyeniz öneriniz varsa mutlaka bekliyorum