Kızlar bebeğim 6.5 aylık ek gıdaya başladık ama ek gıda m olarak mesela püre çorba veriyorum ardından muhakkkak emmek istiyor . Yani yemek yediği zaman emmesi daha uzun süreyi bulması gerekmiyor mu , yedikten sonra bide emzirmek fazla gelir diye çekiniyorum. Ne yanlış yapıyorum acaba, ya da normal mi bu durum şuanda anlayamadım?