Yani 12 aylık alfabeyi söken çocuklar da var üstün zekalı, 7 yaşında konuşmaya başlayan einstein da var üstün zekalı, erkenden 7-8 aylık konuşmaya başlayıp sonra gerileme gösteren de var… her çocuk farklı. Yine de gözlemde kalıp çok takmayın bence henüz çok küçük. Doktorunuza sorarsınız gidince.