oykununanneesi Kızım 11 ay 13 günlük. Bu ay girdiğinden beri gece asla ama asla uyumuyor. Bakın şaka değil sabaha kadar gözü kapalı ama kıpır kıpır. Ben 10 gündür geceleri gözümü dahi kırpmadım onu sallamaktan. Bu nedir Allah aşkına lütfen geçecek deyin. 1 yaş atağı olabilir diyorum kendi kendime. Bu zamana kadar bütün atakları tam 1 ay öncesinden yaşadık. Eğer öyleyse ne zaman geçiyor gerçekten çok yoruldum eşim mesai yapıyor gece dörtte alıyor benden işe gidene kadar o sallıyor ama ben yine uyuyamıyorum mızır mızır sabaha kadar gözü kapalı bi o tarafa bi bu tarafa dönüyor. Sesi de uyutmuyor. Doğduğundan beri zaten uykuyu seven bi bebek değil ama gece 2 3 kere emip uyurdu. Çok erken kalkardı 5 6 arası ama en azından bu saate kadar uyurdu. Mafoldum artık
oylesinebiri__ oykununanneesi Bakın şaka değil sabaha kadar gözü kapalı ama kıpır kıpır. Aynısı benim kide kıpırdamadan duramıyor 11 ay 22 günlük oğlum uyku konusunda pes ettim böyle ne olacak bilmiyorum
mikiail oykununanneesi evet bir yaş donemı atağı bızdede aynı şekılde geçmiiti. Geçecek. Dayanın. Diş agrısıda eşlik edıyor muhtemelen. Öğlen ve aksam uykularına saat kaçta gecıyorsunuz?
bianneo oykununanneesi evet 11. Ayda bizde de olmuştu sürekli dönüyordu uyurken birden amuda kalkıyordu sanırım yürüme çalışmaları uykusunda da devam ediyordu yaşından sonra düzeldi ama
oykununanneesi mikiail 1 ayda altı dişini birden çıkardı. 10 ay beş günlükken ilk dişi çıktı 11 ay 6 günlük olana kadar 6 diş çıkardı. Şu an görünürde bi diş yok. Üç uyku yapıyoruz hala. Çünkü her gün güne sabah beşte başlıyor böyle olunca iki uykuya düşemedik. Son uykusundan altıda uyanıyor. Gece uykusuna da dokuz buçukta geçiyor. Saat gece 12 ye kadar uyuyor ondan sonrası kabus resmen hiç uyumuyor bittim artık
oykununanneesi bianneo mafoldum bittim resmen sanki her an bayılacak gibi hissediyorum gündüz uykuları da öyle uzun değil. Ben ne zaman uyuyacam bilmiyorum
yagmur3838 oykununanneesi benim kızım da 3 aylık bizim uykularımiz da öyle😔 hep sallamyla uyuyor kıpır kıpır. Gündüzleri ,20 dk uyuyor geri uyanıyor
mikiail oykununanneesi kesınlıkle uyku saatlerını duzenlemenız gerekır yoksa bu şekılde asırı yıpranırsınız hemen onlem alın bence
bianneo oykununanneesi malesef tam düzenleri olmuyor 13 aylık bazen güzel uyuyor bazen çok fazla kalkıyor
oykununanneesi bianneo öyleydi başından beri zaten emiyor bir de hiç mama içmedi. Bazen güzel uyusa bile yetecek. Bu zamana kadar hep kv destek oldu altlı üstlü oturuyoruz uykuyu seven bi bebek değil sabah eşim altıda işe giderken kv bırakıyor ben dokuza kadar uyuyordum inanın o 3 saat uyku benim hem psikolojik hem de beden olarak öyle güzel etkiliyordu ama. Fakat tam bir haftadır kv işe gidiyor mevsimlik iş. 2 gün sonra bitecek. Bir haftadır anam ağlıyor resmen kızım dayan 2 gün kaldı diyor o da biliyor Öykü’nün eziyetini ama gözlerimin içi acıyor artık
oykununanneesi yagmur3838 o aylar bizde öyleydik asla uykuyu sevmedi sevmiyor. Eşime çekmiş bu huyu. Eşim de asla sevmez uyumayı. Canını sıkmak istemem ama nasıl olursa öyle gidiyor uyumayan bi bebekse uyumuyor yani
elifseyda 15 ayligiz inanin bizde oyleyiz yatakta kipir kipir aglamasi basliyor sonra, ben dis oldugunu dusunuyorum yanimiza aliyoruz sakinlesip tekrar yataga koyuyorum sabaha kadar boyleyiz bende cok skldim disler cikana kadar boyle mi olacagiz
oykununanneesi Acemiiianne ya uyku saati gelince pat diye uyuyor ama hemen geri kalkıyor sabaha kadar derin uykuya geçemiyor kıpır kıpır, ne zaman geçecek valla geri sayım sayıcam
nursnmh oykununanneesi 1 yaş 15 günlük surekli uykusunda bile miz miz miz derin uyumuyor rahat uyumuyor bittik perisanizz
oykununanneesi nursnmh evet işte aynen böyle dalamıyor derin uykuya geçemiyor nolur geçsin bitsin sizin ne zamandır böyle
Pinrrr oykununanneesi gel sarılalım cnm bizimki de Ağustos 9 doğumlu aynı yaş mahfoldum uykuya aşırı direniyor yeniden ayağımda sallamaya başladım ywterki uyusunda nasibokursa diye hiçbir iş yapamıyorum aşırı hareketli sürekli biyere tırmanır biyeri açar hani kizlar usluydu 😭
oykununanneesi Pinrrr sabaha kadar ya ayağımda ya hamakta. Hamağa koyuyorum kıpır kıpır ayağıma alıyorum artık topuklarımı hissetmiyorum yarım saat öyle uyuyor bende dalıyorum bi kalkıyorum ayaklarım taş gibi olmuş acısından ağlıyorum. Eşim sabah beş buçukta gidiyor işte yol mesafesi 1 saat ona rağmen gece dörtte alıyor benden o bakıyor o da çok yoruldu perişan oldu. Kızım falan değil bu ya vallahi erkekten beter
Pinrrr oykununanneesi bizimkide çok fena ama sizinki daha fenaymis inan hiç kendimde deilim yaşlanmış hissediyorum kendimi ya