tunabebekh bende yapıştırma oldum şuanda hiç iz yok diyebilirim.6 yıla yakın olsu.Doğum sonrasıda ilk yatakten kalkarken ağrım oldu da korktuğum için kendimi sıktığımdan diyedir diye düşünüyorum sonrasında rahattım.Eve gider gitmez hemen duşumu aldım zaten pansuman işi filan yok duştan sonra üstündeki bandı çıkardım bir hafta sonraydı sanırım kontrole gittim