Şuan 6 haftalık hamileyim. Bir kızım var. İkincisi de erkek olsun istiyorum. Gönlümden geçen o ama Rabbim neyi uygun görürse ona razıyım tabiki. Size bir sorum olacak kız senesi erkek senesi diye bir şey duydum acaba doğru mudur? Yani son zamanda en çok hangi cinsiyeti duydunuz acaba 🤔