sjhdje kendi çocukları değil çünkü vicdansızlar.ben başkasının çocuğunu da kendi çocuğum gibi görürüm Allah vicdan versin . Ha tabi hepsi de aynı değil çok iyi hemşirelerde vardı. Bi hemşireye o kadar dua ettim ki o zor zamanımda bebeğime kendi bebeğiymişçesine davrandı Allah razı olsun