cikolatakarma_ ben evlenmeden önce roaccutane kullandım 6-7 ay kadar. Bende hiç yan etki yapmadı diyebilirim. Çene bölgemde geçmeyen sivilceler vardı şöyle ki çıkıyor ucu beyazlaşmadan pısıyor aynı yerden tekrar çıkıyordu
İçleri de dolu doluydu
İlk kullanmaya başladığımda yüzümde yoğun bir siyah nokta artışı oldu
Birkaç sivilce çıktı
Sonra geçti
Cilt kuruluğu yapmıştı sadece yan etkisi o oldu diyebilirim. Her ay kan tahlili veriyordum, doktorum bakıp ilacı tekrar yazıyordu.
O zamandan beri de hiç sivilcem çıkmaz. Arkadaşımın yüzü delik delik olmuştu artık sivilcesiz yeri kalmamıştı hiç o da kullandı cildi çok güzel oldu. Kullanırsanız çocuk için çok dikkat etmelisiniz çünkü hamilelik kesinlikle olmamalı.