esmanur433 Merhaba arkadaşlar çok az kullanılmış yeni gibi falan değil paketi olduğu gibi sıfır 2. El oyun halısı satan var mı birinden hediye falan gelmiş yedekte duruyor olan vardır belki diye sormak istedim
ikibebeannessi esmanur433 merhaba bende var babycim piyanolu hiç kullanmadı bebeğim dikkatini çekmedi pek kutusunda tertemiz düşünürseniz 400 liradan verebilirim
aleyyyyyyy esmanur433 kutusunda benimki ama bebeğim 4 5 ayına kadar kullandı geri kutusuna koydum klasik olanlardan isterseniz atabilirim size
mamaisqueen esmanur433 trendyolda sıfırı 600-700₺ zaten bir bakın isterseniz. Burdan 400₺ ye alsanız bile 200₺ kargo tutar zaten.
ikibebeannessi esmanur433 kutusu var ama açıldı dediğim gibi bebeğimin ilgisini çekmediği için kutuya koyup kaldırmıştım isterseniz cuma günü atarım resmini şu an şehirdışındayım çünkü
esmanur433 ikibebeannessi teşekkür ederim resimlerde çok temiz duruyor birine hediye alacağım minicikti olsa kullanılmış ibaresi yok değil mi ya ona göre alacağım çünkü hediye olacak ayıp olmasın 2. El almış denmesin durumum olsa sıfır alacağım ama oda yok maalesef
ikibebeannessi esmanur433 rica ederim hiçbir parçada en ufak bi çizik yok kullanmadık çünkü ilgilenmedi bebeğim ama tabi oyuncaklarını takmak için jelatinini yırttım ürün sıfır ama paketi değil bilginiz olsun
esmanur433 ikibebeannessi teşekkür ederim jelatinleri kontrol için açtığımı söylerim sesleri falan nasıl şarkı söylüyor mu sadece piyano mu birde Gardrops veya dolap hesabınız var mı
ikibebeannessi esmanur433 hem notalı hem de şarkı çalıyo dolap ya da gardrops hesabım yok siz nerde oturuyosunuz elden verebilirim ya da yeni hesap açıcam diğer elimde olan ürünleri de satmak için