Yaz boyu ajet ile birkaç uçuş yaptım hiçbirinde almadılar. Birinde kabin boy olsa da alınmayacağı, birinde kaptan inisiyatifinde olduğu, birinde ise kapıda hostese bağlı olduğu şeklinde açıklamalar yapıldı. Ancak uçak kapısına kadar götürebiliyorsunuz. Orada görevli poşetliyor. Eşimle binmemize rağmen yardımcı oldular. Sadece bir thy uçuşunda direkt kabin içine alındı sorgusuz sualsiz. Almasalar da inişte direkt uçak önünde arabanıza ulaşabilirsiniz orada da yardımcı olmuşlardı açmaya vs.