Gün içinde emiyor ağlamıyor fazla süt içtiğini emdiğini farkediyorum ama geceleri süt azalmış gibi hissediyorum sürekli uyanıyor meme arıyor ağlıyor saldırıyor açmı oluyor yani mama veriyorum içiyor sizlerdede böyle durum oldumu gündüz emip gece mama içen oldumu birde sürekli ıkınır halde bebeğim yarın doktora götürcem gaz kolikmi acaba kakasını yaparken mi sürekli ıkınıyor çözemedim katıda değil kakası 16 günlük bebek kız