Merhaba kızlar gece gece yine kahvemi içerken aklıma takıldı size de sorayım dedim. Oldum olası hep kahve içmeyi çok seven biriydim açıkçası benim için artık bağımlılık gibi bir şey oldu. Normalde günde en fazla üç bardak falan içerdim ama bu aralar biraz abarttım dört bardak falan içiyorum. Aslında şöyle günde iki fincan küçük fincanla Türk kahvesi gündüz soğuk kahve içiyorum böyle geceleri de dizi falan izlerken sıcak kahve yapıyorum kendime ama bunları hep sütle yapıyorum. Ama bu aralar aşırı sinirli olduğumu düşünüyorum yani çocuğuma falan da çok kızıyorum tamam o da hiç yerinde durmuyor çok yaramazlık yapıyor huysuz falan belki ondan dolayıdır ama aklıma kahve seçeneği geldi yani sizde de böyle oluyor mu ? Çünkü bazı doktorlar diyor ya sinir yapar stres yapar falan diye aslında benim en sevdiğim şey beni çok mutlu ediyor kahve içtiğim an çok mutluyum ama tabii ki sonraki etkilerini bilmiyorum. Benim gibi olan var mı?