topuzoglu Merhaba arkadaşlar Bebeğim 1 aylık, sadece anne sütüyle besliyorum. Bazen göğüslerim çok acıyor ya da bebeğin karnı doysun diye biberonla sağılmış (ısıtılmış ) süt veriyorum. Ama gaz yaptığını düşünüyorum. Yani çok hızlı içiyor sonra ağlıyor gaz çıkartana kadar canımız çıkıyor. Bilgisi olan veya benzer bir durum yaşayan var mı ? (Bu arada tek seferde bitirmiyorum biberonu ara verip gaz çıkartıp devam ediyorum )
pinko_ topuzoglu biberon avent mi avent se başlık numarası kaç bide kaç ml veriyorsunuz kaç saat aralıkla
bikahveicelimmi topuzoglu evet yapar hatta buna özel reflü biberonları var. Bir de onlardan kullanmayı deneyin düzelir belki
bir1anne topuzoglu yapar tabii hava yutuyorsa kolik biberonlar var içinde pipet gibi bir şey oluyor onlardan kullanabilirsiniz
topuzoglu pinko_ Evet, avent.bebeğim 40 günlük, 2 numara başlıkla veriyoruz.80-100 ml. Her zaman biberonla beslemiyorum max. Günde 2 kez sağılmış, ısıtılmış anne sütü veriyorum. Genelde öğün aralarımızda gündüz 2 saate bir gece 2-3 saatte bir oluyor
topuzoglu KLORAK teşekkür ederim aslında hep görüyorum ama avent içinde öyle dedikleri için başka marka almak aklıma gelmedi. Bakacağım. 🤗
rmysa00 KLORAK ucu nasıldı biberonun aceba yumusak uclumu aventi tutmuyor benm bebegim digeri cok hızlı gaz olıyor
tostostirikk topuzoglu ben de bebeğim 40 günlükken aynı sorunu yaşadım 3 bumara kullanıyordum. Süt fazla gittiği için memeyi de reddedecek gibiydi hatta. Başlığı 1 numara aldım hala onu kullanıyorum 3 aylık. Çok nadir veriyorum ama hem gaz yapmasın hem de meme reddi yapmasın diye 1 numaradayım hala
KLORAK rmysa00 akıtmıyor hatta bebek emerken içinde ki baloncuklar pıtır pıtır yukarı çıkıyor. Benim hayatımı kurtardı
topuzoglu rmysa00 benimki akıtmıyor ama alacaksanız avent almayın como tomo diye bi marka var araştırıp ona bakabilirsiniz. Kullananlar çok memnun olduğunu söylüyor. Avent içinde şunu söyleyebilirim. Cocuk emmediği sürece içinden süt gelmiyor. Başlığı da sert değil ama kauçuklar kadarda çok yumuşakta değil orta kıvam diyelim.