hulyakkan1 Bebekler nasıl alışırsa öyle gidiyor, bol bol gezmeye, gezdirmeye çalışın; alıştıkça daha sakin olur yolculukta da gidilen yerde de. İlk seyahatimizi 55 günlük iken yaptık, Ankara’dan Tokat’a araba ile 5 saat gidip iki gece kaldık, düğün için. Sonra oğlum beş aylık iken, ikimiz uçak ile Çanakkale’ye annemlere gidip geldik 10 gün kadar kaldık, 9 aylık iken Marmaris’e tatile, 11 aylık iken de yine Çanakkale’ye gittik hatta uçakla gidip dönüşü 7-8 saat araba ile döndük, eşim araba ile gelip aldı. Siz de başlangıç yapmışsınız diyelim, seyahatler tatiller arttıkça zorlanmazsınız zamanla.