Merhaba herkese. Bebeğim 3 gün sonra 10 aylık olacak. Kızlar 4 aylıktan beridir uyku düzeni diye bir şey kalmadı. Hep uyku eğitimcilerinin koyduğu tabloya göre uyutmaya çalışıyorum gün içinde uyku miktarını ve süresini. Ama gece o kadar çok uyanıyor ki. Gündüz de hep 40-45 dk uyur ben alırım tekrar uyuturum. Doğduğundan beri meme emiyor emzik biberon kullanımı yok.
Şimdi çok popüler bir eğitimciden eğitim almaktayım ama hayal ettiğim gibi ilerlemiyor. İletişim çok az kuruyor ve ben yine yalnız hissediyorum. Bu gece 9da yattı ve bakın 5-6 kez uyandı sadece bu saate kadar. Saat başı uyanıyor her uyandığında emzirmemeye çalışıyorum ama ben de artık gücüm kalmadı istemeden emziriyorum. Ne yapacağım tecrübeli annelerden yol göstermelerini rica ediyorum her gün uykusuzluk ve sinir bozukluğundan en az 1 kere ağlama krizi geliyor artık…