Normal doğum oldu ve doğumum zor geçti bundan kaynaklı olabiliyormuş 1 aya geçer dendi ama 1 aylık olmamıza rağmen bi değişiklik yok bu durumu yaşayan varmı acaba çok korkuyorum kafası böyle kalır mı bazen cerrahi işlem gerekebiliyormuş çocuk nörolojisine randevu aldım ama buraya da sormak istedim