esmanur433 sabaha kadar bezi doldurmuş halde kalkıyor
Kızım da öyleydi , eğitimi kavrayınca tutuyorlar.
Hatta ben ilk gün bez takmıştım gece uyanmıştı çiş diye
Mesela bezliyken iki saatte dolardı bezi , şimdi 3 saat yapmadığı oluyor.
Banyodan sonra bornoz giydir , bezle vedalaşmadan bi bak bakalım kaçırırsa napıcak vs ona göre başlarsın