Kızlar 1,5 ve 2,5 yaşlarında 2 bebeğim var. Geceleri Çook geç yatıyorlar. Küçüğü emiyor sabaha kadar memede. Haliyle sabahları çok geç kalkıyor. 10-11 gibi.
12 de kahvaltı yapıyor. Öğle uykusu yok. Akşam üstü küçüğü 1-2 saat uyuyor.
Ne yapacağımı şaşırdım. Her gün erken kalkalım diyorum ama uykusuzluktan kalkamıyorum. Bir türlü değiştiremedim bu düzeni. Allah aşkına bir akıl verin. Kafayı yemek üzereyim 😭😭😭