Öndeki iki dişim aşırı sarı içme suyundan dolayı ve rahatsız oluyorum kimse gulmuyorum konuşmuyorum dişimdrn dolayı
Doktorla.gorustum.ozel kaplamalı zirkon yapacak
6 dişime kötü dirmasin diye
Ama bazıları sonradan içerdeki diş çürüyor sorun yaşıyor vidalı yapmak zorunda kaliyormuş
Acaba yapan oldu mu dişini kapalama zirkon